Wist u dat S.P Abonneeservice per jaar ongeveer 10.000 bezorgklachten nazendt?
Een enorme hoeveelheid, maar gerekend naar het totaal aantal bladen dat wij per jaar versturen (4.000.000) valt het eigenlijk wel mee. Maar in absolute zin wel een hoog aantal.

Ons beleid hierin is gericht op twee sporen.
Als een editie niet is bezorgd is dat vervelend voor de abonnee. We sturen het blad dan ook dezelfde dag na met 24-uurs servicekader van PostNL.
Kortom 100% service naar de abonnee toe. En wij merken dat een snel en correct afgehandelde klacht leidt tot positieve reacties van de abonnees.


De andere kant betreft de service naar de uitgever toe.
Bezorgklachten nazenden is duur en het voorkomen van onnodige klachten is een standaard onderdeel van onze service.
Onze programmatuur herkent onnodige klachten (de editie is verlaat, men belt te vroeg etc.) en in dat geval vragen we de abonnee om nog even geduld.
Vaak krijgen we dan als feedback dat het nummer een dag later alsnog met de reguliere post is aangekomen.