Inspiratie Event ‘Retail of Rechtstreeks’
Dit jaar heeft S.P. Abonneeservice weer een spraakmakend thema gekozen voor het Inspiratie Event, namelijk ‘Retail of Rechtstreeks’ op 19 juni aanstaande. Daar vertelt een
Dit jaar heeft S.P. Abonneeservice weer een spraakmakend thema gekozen voor het Inspiratie Event, namelijk ‘Retail of Rechtstreeks’ op 19 juni aanstaande. Daar vertelt een
Bij de grote voorjaarsactie in maart van Miljuschka magazine, hadden de abonnees van Miljuschka voor het eerst de mogelijkheid om hun abonnement via de ‘abonnee-self-service’
De informatiemarkt is sterk in ontwikkeling en in het bijzonder die van de tijdschriften. De innovaties zijn niet meer te weg te denken. De concurrentie
We kunnen alles wat met abonnementen dienstverlening te maken heeft aan. Ons standpunt is; ‘alles is op te lossen’.
Door onze 25 jarige ervaring weten we precies hoe het zit. 100 uitgevers laten 200 tijdschriften met 300.000 abonnementen door ons servicen.
Kortom, voor kleine en grote uitgeverijen en ook verenigingen of andere ledenorganisaties bieden we alle print en online abonnementen dienstverlening.
Uitgevers krijgen meer tijd om zich bezig te houden met de kwaliteit en inhoud van het tijdschrift omdat het abonnementenbeheer en alle rompslomp eromheen, door S.P. Abonneeservice kan worden gedaan. De tijd die hiermee kan worden bespaard, kan worden gebruikt om meer aandacht te geven aan de kwaliteit van de inhoud (content) en de vormgeving.
Zo wordt het tijdschrift steeds beter.
Dagelijks innoveren we applicaties & systemen en processen en geven we veel aandacht aan het door-ontwikkelen van onze online dienstverlening zonder onze print dienstverlening uit het oog te verliezen.
Hierin gaan we heel ver en ook kijken we natuurlijk goed om ons heen en horen ook van onze klanten wat nodig is.
De dienstverlening van S.P. Abonneeservice is concurrerend, omdat wij zorgvuldig omgaan met onze kosten.
Bovendien innoveren we constant en zien we scherp toe op onze processen.
Hierdoor bereiken we efficiency wat we ook in geld teruggeven in onze tarieven en verwelkomen we regelmatig nieuwe uitgevers en tijdschriften.
Uitgevers krijgen meer tijd om zich bezig te houden met de kwaliteit en inhoud van het tijdschrift omdat het abonnementenbeheer en alle rompslomp eromheen, door S.P. Abonneeservice kan worden gedaan. De tijd die hiermee kan worden bespaard, kan worden gebruikt om meer aandacht te geven aan de kwaliteit van de inhoud (content) en de vormgeving.
Zo wordt het tijdschrift steeds beter.
Klanten verwachten dat alle vragen snel worden opgepakt en opgelost.
Het is erg naar als je als klant lang moet wachten, want dat veroorzaakt irritaties.
Onze klantenservice handelt alle contacten van u en uw abonnees af, mogelijk binnen 24 uur.
Indien u dat wenst, kunnen we natuurlijk ook alle klantenservice activiteiten via uw eigen- of een andere klantenservice inrichten.
Uitgevers
Titels
Abonnees
Verzendingen
S.P. Abonneeservice
A. van Leeuwenhoekweg 34, 2408 AN
0172 476 085 | Info@spabonneeservice.nl
© Copyright 2023, Alle rechten voorbehouden – S.P. Abonneeservice