‘And the winner is’ … Audax Publishing
In het begin van de maand meldden we dat we in september de mijlpaal gaan bereiken van 30 miljoen verzendingen in 10 jaar. De uitgever
In het begin van de maand meldden we dat we in september de mijlpaal gaan bereiken van 30 miljoen verzendingen in 10 jaar. De uitgever
Door de groei van onze tijdschriftendienstverlening kunnen we met trots melden dat we deze maand een bijzondere mijlpaal bereiken, namelijk 30 miljoen verzendingen in 10
In de nieuwsbrief van MKB-servicedesk wordt het belang van retentie (klantbehoud) nog eens goed benadrukt. Het belang van retentie in marketing, ligt in het feit
We kunnen alles wat met abonnementen dienstverlening te maken heeft aan. Ons standpunt is; ‘alles is op te lossen’.
Door onze 25 jarige ervaring weten we precies hoe het zit. 100 uitgevers laten 200 tijdschriften met 300.000 abonnementen door ons servicen.
Kortom, voor kleine en grote uitgeverijen en ook verenigingen of andere ledenorganisaties bieden we alle print en online abonnementen dienstverlening.
Uitgevers krijgen meer tijd om zich bezig te houden met de kwaliteit en inhoud van het tijdschrift omdat het abonnementenbeheer en alle rompslomp eromheen, door S.P. Abonneeservice kan worden gedaan. De tijd die hiermee kan worden bespaard, kan worden gebruikt om meer aandacht te geven aan de kwaliteit van de inhoud (content) en de vormgeving.
Zo wordt het tijdschrift steeds beter.
Dagelijks innoveren we applicaties & systemen en processen en geven we veel aandacht aan het door-ontwikkelen van onze online dienstverlening zonder onze print dienstverlening uit het oog te verliezen.
Hierin gaan we heel ver en ook kijken we natuurlijk goed om ons heen en horen ook van onze klanten wat nodig is.
De dienstverlening van S.P. Abonneeservice is concurrerend, omdat wij zorgvuldig omgaan met onze kosten.
Bovendien innoveren we constant en zien we scherp toe op onze processen.
Hierdoor bereiken we efficiency wat we ook in geld teruggeven in onze tarieven en verwelkomen we regelmatig nieuwe uitgevers en tijdschriften.
Uitgevers krijgen meer tijd om zich bezig te houden met de kwaliteit en inhoud van het tijdschrift omdat het abonnementenbeheer en alle rompslomp eromheen, door S.P. Abonneeservice kan worden gedaan. De tijd die hiermee kan worden bespaard, kan worden gebruikt om meer aandacht te geven aan de kwaliteit van de inhoud (content) en de vormgeving.
Zo wordt het tijdschrift steeds beter.
Klanten verwachten dat alle vragen snel worden opgepakt en opgelost.
Het is erg naar als je als klant lang moet wachten, want dat veroorzaakt irritaties.
Onze klantenservice handelt alle contacten van u en uw abonnees af, mogelijk binnen 24 uur.
Indien u dat wenst, kunnen we natuurlijk ook alle klantenservice activiteiten via uw eigen- of een andere klantenservice inrichten.
Uitgevers
Titels
Abonnees
Verzendingen
S.P. Abonneeservice
A. van Leeuwenhoekweg 34, 2408 AN
0172 476 085 | Info@spabonneeservice.nl
© Copyright 2023, Alle rechten voorbehouden – S.P. Abonneeservice