Het programma van het inspiratie event van S.P. Abonneeservice op 19 juni in Amsterdam is bekend. Dit jaar staat het inspiratie event weer bol van inspiratie voor jou en worden de verkoopmogelijkheden ‘retail of rechtstreeks’ door deskundigen toegelicht. Wat denk je van sprekers van Miljuschka, Betapress, Weet Magazine en Bruna. Stuk voor stuk ervaringsdeskundigen (zie het programma in de bijlage), die toelichten wat verkoop via retail of rechtstreeks is en wat je er als tijdschriftenuitgever aan hebt.
Zo wordt duidelijk waarom Miljuschka destijds ‘niet gehinderd door kennis van de magazine wereld’, de keuze maakte om het rechtstreeks te doen en vertelt Betapress wat ze allemaal doen om de losse verkoop van tijdschriften te stimuleren. Weet Magazine legt uit hoe belangrijk kennis van en contact met je community is bij rechtstreekse verkoop. De Bruna winkel kent iedereen, maar wat gebeurt daar allemaal om het juiste tijdschriftenassortiment samen te stellen. Ook dat wordt duidelijk. Afijn… een hoop ‘inside information’ die je niet mag missen.