De afgelopen periode heeft S.P. Abonneeservice diverse werkstromen onderzocht om zo de dienstverlening te optimaliseren. Hieruit blijkt onder meer dat veel uitgevers, die zelf 24/7 toegang hebben tot het abonnementenbeheersysteem Quartz toch nog naar S.P. Abonneeservice bellen. Het gaat hierbij vaak om simpele vragen als, “Welke inkomsten kan ik verwachten komende maand?” of “Hoe loopt mijn wervingsactie?”. Antwoorden zijn meestal makkelijk 24/7 zelf te vinden, maar dan moet je natuurlijk wel weten waar. Ook zijn er uitgevers die bellen met vragen over de rapportages. Dat zijn allemaal vragen die makkelijk zelf op te lossen zijn, maar dan moet je ‘de knoppen’ in Quartz wel weten te vinden.

Vandaar dat we 25 januari 2024 (15.00-17.00) een gratis Quartz Refreshment Training geven bij S.P. Abonneeservice, zodat je na afloop goed weet waar je, op elk gewenst moment van de dag, de antwoorden op jouw vragen kan vinden. Dat bespaart tijd want je kan direct weer verder. Ook ligt er dan een nieuwe handleiding voor je klaar. Kom je ook?

In deze training nemen we alle managementinformatie uit Quartz door;